Fort Wayne

Mina Western inlägg. Uppdateras 1-3ggr veckan.

Hur Blev portarna?

Kategori: Fort Wayne

Jo det blev väl bra, tanken är att det skall se ut som en liten affär när jag är färdig.
Det skall i alla fall inte se ut som portar.
Det roliga i kråksången är att det är grannens köksgolv som jag använt så det är
återanvändning.
 
Nu åker jag en repa till landet i väster en sväng så det blir nog klent med inlägg på ett tag
men kanske om jag hittar en dator längs med vägen.
Gidiapp / Elof
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Milla säger:
    2012-08-22 | 11:15:17
    Bloggadress: http://millahelen.blogg.se

    Jättefina kläder! Har du något tips på vart man hittar bra mönster att sy efter? Hade varit kul att kunna ha "tidsenliga" kläder till nästa besök:)

    Svar: vi har en affär som har en del mönster till denna typ av klader
    The StarMan

Kommentera inlägget här: