Fort Wayne

Mina Western inlägg. Uppdateras 1-3ggr veckan.

High Chaparral Juli 2012: Kates Palace

Kategori: High Chaparral

Ett av dom mest besökta ställena på high Chaparral Är Kates Palace, har inte fått
korn på Kate ännu men många andra coola typer hänger här.
Bla, dom snygga servitriserna som gör att man hänger på låset så att man får sig 
dagens första Öl, kaffe eller läsk.
 
 
En av dom härliga servitriserna........ Tyvärr inte min macka, men det kunde behövts
då jag glömde frukostbrödet hemma.
 
 
Lite av The Palace Inredning.
 
 
Sånt här cool lamphjul skall jag bygga en dag.
 
 
Jag provade inte Pianot denna gång, kanske nästa hehe.
 
  
Kl är 11:00 så vi tar oss en öl
 
 
Utanför hänger alla möjliga typer.......... Cowboys med hästar som vill in i saloonen.
 
 
Ljus-skygga Cowboys.........
 
 
Här har Sheriffen i Fort Wayne fått tag i Söderns svar på Calamity Jane, Miss Blixt.
Två typer från sydligaste staten i det här avlånga landet som hänger en runda på Kates.
 
 
Ännu mer av dom fräna servitriserna....
 
 
Snart hänger vi där igen.................
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: